Kelebek671 Açıklık yok diye eve yolluyorlar bugün 38. Haftama girdim ama sancıdan duramıyorum sanki adet görüyorum. Sıcak havlu biraz iyi geliyor sadece ne yapacağımı bilmiyorum
Birbebisannesi Kelebek671 annem ishal olduğu hafta doğum yapmış. 2 doğumuda böyle olmuş. Seninde 1 hafta içinde olucaktır merak etme