Anneler ve anne adayları ilk gebeliğim karnım aşırı sertleşiyor ayakta çalışıyorum maalesef bugün karnım çok sertleşti her 20 dakikada bir ve belim ağrıyor hastaneye gittim serum taktılar şuan hala azar azar oluyor normal mi yaşayan var mı yoksa daha iyi bir hastaneye gidip tekrar muayene olayım mı ? 😔çok korkuyorum