Merhabalar arkadaşlar ben 2 yıllık evliyim. Hemşireyim aynı zamanda. Ama çalışmıyorum. Doktorlara gidiyorum bir sıkıntı yok diyorlar eşimde test verdi bende amh testi v.s verdim. Sonra bi koca karı yöntemi uygulattım sadece karnıma bastırdı teyze sonra hacamat yaptı yakı yaktı. Yumurtalığın yavaş dedi. Birde rahimin dönmüş kapalı bi kapı düşün dedi. Tabi ben çöktüm üzüldüm iki gün sonra dedimki hsg çektirim zaten doktorumda istemişti. Çekildim bir sıkıntı yoktu. Aşırı merak ediyorum bu ay hamilemiyim kendimi alıkoyamıyorum. Hsgden sonra hamile kalan var mı deneyimleriniz neler