Kızlar normal dogum için gün verdi hoca prenses dogum denicem dedi. Fitil ve suni sancı verdi açılmam olmadı. Fakat aşırı ağrım oldu dayanılmaz şekilde. Hocada bebeğin kafanın yanda durduğunu çıkamadıgını söyledi 3 saat sonra sezeryana alalım seni dedi. Ama dayanamadım ağrılara acil sezeryana aldı. Dogumda bebek kakasını yemiş denildi. Suni sancı ile alakalı bir durum varmı sizce basına gelen varmı? Bebeğim suan yogun bakımda cpap ve antibiyotik tedavisi alıyor