İkili tarama testinin laboratuvar sonucu e nabıza düşmüş bu e nabıza düşer düşmez raporu oluşturuyorlarmı? Pazartesi kan verdim 15-20 güne çıkar dediler ama dün laboratuvar sonuç olarak yazıyo raporda hemen hazır oluyormu ona göre hastaneye gideyimmi bilemedim. E nabızda düzeltilmiş mom olarak sonuç yok ama ne yapayım sizce? Hastane uzak yakkn olsa direk gidip öğrenirim sorarım.