adoo demirrleydi_ bı kaç bişey almak istedim %40 çıktı bana ama yüksek yüzdelik olsa çok daha avantajlı olucak
demirrleydi_ adoo doğru evet bana verdi kullanmadım bile birine lazım olur dedim kısmet olmadı demekki