Minkowski07 bakarlar tabi niye bakmasınlar artık yeni kurallar var sadece tamamen özelde takipli olan bir gebe aniden doğumu gelse bile devlette doğuramıyor yani devlette en az 2-3 kez muayene yaptırmanız gerek , mantığı şuradan geliyor sen özelde takip edilip duruyorsun devlette herhangi bir kayıt yok durumun ne belli değil kimse seni risk alıp doğuma kabul etmiyor ben de özel talipliyim 20+3 üz önümüzdeki haftalarda gideceğim devlete orda da kaydım bulunsun diye