denizuhal Kizlar merhaba, 38+6 haftalik gebeyim ve bu akşamdan beri vajinada acayip baski var ve sürekli tuvalete gidiyorum ama sırtım karnım agirmiyor böyle olup da dogum başlayabilir mi
Maviss25 denizuhal aynı haftadayiz bnde aynı durumları yaşıyorum hatta 2 gün önce doktora gittim nst ye bağlayıp sancin başlamış dediler fakat kendimde şiddetli bir sanci hissetmiyordm istersen doğumu başlatalım dediler kabul etmedim beklemek istedim
denizuhal Maviss25 bende 40 a kadar mecbur bekler8m ama sonrası korkuyorum ya gelmezse ve bnm ssvd olck
Maviss25 denizuhal bnde çok yürüyüş yapıp merdiven inip çıkıyorum ama henüz gelen giden yok bakalım ne olacak hakkimizda hayırlısı olsun inşallah