Esra995 Arkadaşlar 36+2 yiz 3.700 gram geldi bebeğim gebelik şekerinden etkilenmis çok kilo almış günde 4 kez insulin ve diyet uyguluyorum daha ne yaplmaliyim özele gitsem doğuma alır mi
Miniginannesiiii1111 Esra995 geçmiş olsun öncedende irimiydi bir anda mi kilo aldı bendede şeker var insulin kullanıyorum 36+1′im ondan soruyorum da
Iremcim1505 Ben 37 de doğum yaptım genelde 36. Cı haftada gelişiminde bi gerilik yoksa bebekler gelişimlerini tamamlamış oluyo