nerm629_ benim ilk gebeliğim 1 kere bulantı oldu ciddi olarak diğer türlü çok minimum bulantı oldu o da ciddi bi loku tetikleyicisi olursa ancak. Bu yüzden erkek diyenler var bana. Kız bebeklerde bulantı çok oluyormuş ama ablamda hem erkek hem kızında da olmamış bulantı. Neyle ilgili bu durum çözemedim. Ama şükür sebebi bulantı olmaması bi kere yaşayınca anladım ne kadar zor bir şey olduğunu