Merhaba canım evet benimde ilk başından beri öyleydi şimdi 13. Haftaya girdim ve atak dönemi oldu sanırım daha da artti isilik gibi sadece yüzümü temizliyorum ve nemlendirici sürüyorum bol bol su içiyorum dönem dönem azalıyor ama kesinlikle atak dönemi var bence bu arada kızım oluyor bağlantılı mı bilmiyorum 🥰