Akşam 7-8den beri sol kasığıma iğne batması gibi bir sancı giriyor. Arada geçer gibi oluyor sonra tekrar geliyor. Bu ne olabilir sizce? Geçmeyince doktoruma yazdım ama henüz dönmedi o da muhtemelen uyudu. Acile gidip gitmeme konusunda kararsızım. Bebek hareketli kasılmam falan da yok sadece bu sol kasıktaki sancı beni rahatsız ediyor kafama çok takıldı.