kızlar çocukluğumdan beri ara ara idrar yolu enfeksiyonu geçiriyordum. Bayadır olmadım. Şuan 9 haftalık hamileyim doktorumla ilk görüştüğümde idrar enfeksiyonu için test yaptı ve yüksek çıktı antibiyotik kullandım. Ağrım sızım yok ama 2 gündür vajinal akıntı var çok az ama koku geliyor böyle ağır kötü bi koku değil az ama ben o kokuyu alıyorum. İdrara çıkarken canım filan yanmıyor veya akıntının rengi öyle yeşil filan değil. Beyazımsı gibi ve az koku ama yinede korkuyorum. Benim durumumu yaşayan var mı? Doktor kontrolüm 1 kasımda. Aile hekimine gidip kan ve idrar tahlili yaptırmak istiyorum. Sonrasındada 1 kasımda kendi doktoruma göstereceğim sonuçları ama endişelenmeliyi miyim?