Hilalkrmzkn aynen öyle her doktorun farklı bir görüşü oluyor maalesef kimisi bir veya iki haftadan birşey olmaz diyo kimisi 2 günü bile fazla buluyo abim de doktor kendi doktorumun yanından çıktıktan sonra onu aradım işte böyle bir durum var hani bir sorun var mı diye hayır yok bebeğin gelişimi kilo alımı demekki güzel karın çevresi ondan ilerde dedi sadece biraz tombik bir bebek olabilir dedi bakalım pazartesi son kontrol var doktor ne diyecek merak ediyorum