Evet hanımlar ilki normal oldu ama zordu dönmedi son ana kadar baya uğraştırdı doktor 3.500 üstünde olursa normal yapamazsın dedi çatı muayenesinde şimdi 2.yi ne kadar korksam da normal istiyorum tecrübeli annelere sormaya geldim daha kolay mı olur yoksa yine zor mu