Kızlaar nasılsınız nasıl gidiyor bende 6. Haftanın sonunda sabahları bulantı başladı ama kusma yok genel olaral rahat geçiyor sadece akıntım var biraz en başından beri (sarı) geçen hafta 6+4 de bebişi ve kalp atışını duyduk birde kızlar akıntım var diye daha doğrusu lekelenme cinsel ilişkiye girmekten korkuyorum sizde durumlar nedir