Merhabalar ben hayatımın hiçbir döneminde suyu çok içen biri değilim yaz ortasında bile çok aramazdım gebeliğin ilk 3 ayı nerdeyse hiç diyecek kadar az içiyordum günde 1,2 bardak zorla. Her muayeneye gittiğimde az su içmemden dolayı korkuyordum bebeğime zarar verir mi acaba diye ama çok şükür ki her şeyi normal çıkıyordu bulantı döneminden dolayı normal demişti doktorum sonrasında yavaş yavaş kendimi zorlayarak artırmaya başladım önce günde 1 litre sonra 1 buçuk derken şuan 24 haftalık hamileyim günde 2 litre içiyorum kendimi şartladım 2 nin altına düşmemek için onun dışında çorba meyve salatalık vs sulu şeyler de tüketiyorum yine faydası olur diye sizce 2 litre az mı ben daha da artırmak istiyorum ama bu kadar içebilmek bile benim için mucizeydi zorla da olsa içiyorum sabahları belli bir saate kadar asla içemiyorum zaten saat 2 den sonra içmeye başlıyorum uyuyana kadar devam ediyor sonrasında gece tuvalete gidip gelmekten uyuyamıyorum gündüze yaymak istiyorum yapamıyorum bu konuda şu içmemi kolaylaştırmak için neler yapabilirim şuana kadar detaylı ultrason da dahil tüm muayenelerimiz iyi geçti hiçbir sorun yok çok şükür ama bu haftalardan sonra su içmenin çok daha önemli olduğunu biliyorum ve yetersiz su içtiğimi düşünüp stres yapıyorum 🥺 biraz uzun oldu kusura bakmayın bunu yaşayanlar yardımcı olur musunuz sizler nasıl başa çıkıyorsunuz bu durumla