Karpuzcilek_ Kapsüllü olanın kapsülleri çok pahalı diye ben latte go tercih ettim 2 senedir kullanıyorum çok memnunum kahvenin, sütün yoğunluğunu ayarlayabilmek iyi oluyor
sibelgoksu Ben de latte go düşünüyordum zaten ama kapsül de çok kullanan gördüm instamda ondan sordum sağolun canlar