Birbebisannesi aşkım bende de oluyordu tam regl ağrısı gibiydi. 31. Haftamda gece artık ağrıdan duramıyordum. Aslında dayanılmayacak kadar değildi ama ben çok huzursuz olmuştum. Acile gitmiştim. Açıklık baktılar açılma yok dediler. Nst çektiler düzensiz sancı çıkmıştı. Serum verdiler 1 saat sonra tekrar Nst dediler. Onda da yine sancı çıkınca ciğer geliştirici vurdular her ihtimale karşı. İdrar yollarında enfeksiyon var hafif demişti. Antibiyotik yazıp göndermişti beni. Her gebelik bir değiş tabi ki. İçim rahat etsin istiyorsan bi acile git istersen