myangelson ewet ya ilk kızımda doktorla resmen pazarlık yaptım 39 dedikçe 38 dedim en sonunda 38+1 de doğurdum bu kızımda da doktor 38 bucuk 39 arasi diye tutturdu daha 1 ay oldugu icin pazarlığa giremiyorum ama o 15 kasim diycek ben ısrarla 11 kasim diycem 😃 cunku bakanım yok okulların tatil oldugu zamana gelmesi daha iyi sehir disindan ablam gelcek tabi çocukta bir sknti olmassa 11 kasımda tam 38 hftalik oluyo bazen Allahtan normal dogurmamisim diyom 40 haftaya kadar ha geldi ha gelicek hergun stres le geçerdi bu arada mecburi sezeryan iki kızımda da