yavuzfk kanamanın azı çoğu olmaz haklısınız gerilmekte malesef bende aynı durumu yaşadım vajinusmusum var alttan muayene olamam dedim hemde öyle uluorta yani odada asistanlar perde arkasında başka hasta vs çok kotu oldum doktor zorundasın yoksa tedavi reddi ver çik devlet hastanesi burası ama bebeklerin ölürse senin suçun dedi mecbur çıktım aglaya sizlaya çatala bir de tüp bebekliyim korkuyorum titriyorum bakti olmayacak başkasını çağırdı adam benimle konuştu sakinleştirdi gel bir daha deneyelim bak kanaman var tüp bebeklisin dedi kibarca konuşup sakinleştirip muayenemi yaptı kendi doktorum var özelde ama sabah ulasabilriim dedim sabaha kadar da musahade altında tutup kanamayı durdurup gönderdi yani sizi anlıyorum haklısınız ama malesef devlet hastanelerinde durum bu şimdi dua ediyorum Allah im lütfen bu gebeliğim sorunsuz geçsin diye gece vakti hastane doktor aramak zorunda kalmayın diye