Se040722 benim rahim ağzımda baya bi kısalma vardı o yüzden 20.haftada dikiş atıldı 1-2 hafta sonra da Progestan başlattı doktorum o günden beri de kullanıyorum. Hatta tüp bebek hamileliği benimkisi o yüzden ilk başlarda da kullanıyordum erken doğumu, düşüğü önlemesi için veriliyor. Faydasını baya gördüm içiniz rahat olsun