kızlar ben gecen ay 1 ay dıyet yaptım ideal kıloma son 10 kilo kaldı dşıyetımı bozdum inositol ile adet oldum bu sürecte cok tatlı yedıö adet önceaındede yanı dıyetı baya bozdum ama aralıksız bızmadam 2 ay dıyet yapmam gerektı hamile kalmak ıcın ama bozuyorum işte vicdanım hic rahat değil sagliksiz beslenıp de hamile kalan varmı aranızda sekerı bırakamaıyorum canıö crkıyor tekrar dıyete gırıcem insallah 🥹🥹 birde ilk defa inositol kullanıyoruö hrp erteledim pahalı oldugu icin ama adet olmamı sagladı ilk defa dogal sekilde adet oldum kullanmak şsteyen herkes alsınn 🥹🥹🥹