esrashnn01 kızlar selam 11 haftalık olduk ama sanki mide bulantım bu haftada beni daha fazla zorluyor sizde durumlar nedir mide bulantısından ne zaman kurtuldunuz ya da bir çözüm buldunuz mu çok yoruldum bu durumdan 🤦🏻♀️
Fatmanur_0416 esrashnn01 benim de 11.haftada başa sardı sanki İlk zamanlardaki gibi daha çok zorladı ama çok şükür 14.haftada geçti gitti bazen yok denecek kadar az bir bulantı oluyor yani yok dneecek kadar şuan 17+2 çok şükür bitti gitti darısı en kısa zamanda senin başına benim bulantı ilacım vardı ama arada tuzlu çubuk kraker de yiyordum o da iyi geliyordu :)
esrashnn01 Fatmanur_0416 ya ben çok şiddetli bir bulantım olmadığı için ilaç almıyorum ama dün mahvetti beni bütün gün başımı kaldıramadım inşallah bir an önce geçer bilgi verdiğin için teşekkürler canım🌸
esrashnn01 happyfuture bakacağım eğer şiddetlenirse mecbur ilaca başvuracağım günlük hayatımı etkiliyor bazen
ylnydgd Ben Onyzd kullandım 22 oldum daha 2 gündür içmiyorum herkesin 12. Haftada kesilmiyor bence ilaç desteği almalısınız