Ftma_58 bir tüpün kspalıysa , o kapalı olan tarafta yumurta geliştiğinde malesef o ay gebe kalamazsınız. Çünkü yumurta çatladıktan sonra ilerleyeceği yol kapalı. Fakat diğer tarafta gelişirse yol açık. Örnek olarak benim hsg yi atıyorum. Sıvının yumurtalıklara yetiştiğini ok ile gösterdim
