ikosunbebisi Merhaba kızlar 27+1 ikiz gebeyim bugün sağ bacak aramda ve bacağımı komple etkileyen bi ağrı var yürürken vs ağrıyor normal mi ?
3boysmom ikosunbebisi benimde sol bacakta vardı 25lerde başlamıştı batma gibi hareket ederken mahfoluyodum, bide yatakta dönerken. magnezyum ve b12 kullanıyorum o şekilde geçti çok fenaydı ya
3kedili2bebekli ikosunbebisi evet normal yoruldukca ağrılar olacak doktorunuza söyleyin ilaç yazar zaten magnezyum
Havin49_ ikosunbebisi bende 18 haftalık ikiz hamileyim sağ kalçamdan ayağıma kadar bi ağrı var maf etti beni
ikosunbebisi 3boysmom tıpkı söylediğiniz gibiyim çok fena yatakta vs 1 haftaya kontrolüm var inşallah büyük ihtimalle bana da onları verecek geçtiyse ne mutlu inşallah benimde geçer
3boysmom ikosunbebisi evet bizde 34 haftalık olduk ben daha fazla taşıyamıyorum bunları artık pasoo yatış😂 o yüzden ağrılarım biraz daha az
ikosunbebisi 3boysmom çok az kalmış Allah’ın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız bizde oralara gelseydik 😍 birde benim 2 buçuk yaşında kızım var oturup yatmak pek mümkün değil 🙅♀️ 😀
3boysmom ikosunbebisi sizinde az kalmış umarım keyifle geçer. benimde 5.5 yaşında oğlum var allahtan bu sene anaokulu var yoksa evde huni ile gezerdim🫠
3boysmom ikosunbebisi benim 36da alacak doktorum büyük ihtimalle, kg gelişimleri iyi diye. ciğer geliştiri olup doğum olur bi 10 güne🙏 siz konuştunuz mu hiç doğum haftasını vs
ikosunbebisi 3boysmom hayır daha konuşmadık 1 haftaya hastaneye gideceğim bakalım konuşur belki 🤔 nts vs kaçıncı haftada giriliyor ikizde
3boysmom ikosunbebisi genelde 30dan sonra giriliyor ben enfeksiyon geçirdim diye 28den itibaren girmeye başladım🙏 32.haftadan beri haftada bir kontrole gidiyorum
ikosunbebisi 3boysmom bebeklerinizin duruşu nasıl benim en son biri baş aşağı birininde başı yukarıdaydı bu iki gündür vajinama da hareketleri acayip vuruyor
ikosunbebisi Havin49_ çift yumurta mı bebekleriniz ? Bu bacak ağrısı fenaymış evet hep okurdum başıma geldi 😅
3boysmom ikosunbebisi benimkilerde sizinki gibi tam tersi duruyolar içerde. birinin kafası tam vajina üstünde rahmimdeok baskı var yürürken özellikle. birde cok yoğun akıntım var yarın doktora gidicem bakayım ne diycek daha duramıyorum🫠