gozdenur06 Kızlar beta hcg 1827.69 çıktı adetim 2 gün oluyo gecikeli sizce kaç haftalıktır tahminen en son eylül ayının 14 ünde ader oldum
edaabykl gozdenur06 son adet tarihine gore hesaplaniyo yani 4+1 oluyosun suanlik ama ultrasonda farkli çıkabiliyor muaynede belli olur
Esmaaaa58 gozdenur06 benmkide 13 eylül bende test yapmştm ya şimdye olsa çıkar mıydı net şeklde çizgide ben 35 gnde bir olyorum cunartesi adet günüm de geçmedi daha iki gn var
gozdenur06 Esmaaaa58 bir iki gün kala yaparsan net aonuç alırsın canım bende adet olmama 2 gün kala yaptım net sonuç verdi adetim geçtikten sonra da kan verdim ordada baya yüksek çıktı betam
Esmaaaa58 gozdenur06 iki gn var benmde bizim eve eczane baya uzak o yüzden hafta sonu nöbetçi eczaneden alcm eşimle inşallah vardır benmde seninde hayırlı olsn canm