mrvt94 Kizlar merhaba şeker yüklemesi yaptırdım bugün 25. Haftadayim sonuçları gosteremedim anlayan varsa açıklayabilir mi
YyyyYasemin mrvt94 şeker yüklemesi için gece 12 den sonra bişey yiyip içmeden gittiniz dimi bende 23 haftadayım yakında yaptırıcam telaşlıyım var mı bişey acaba diye
myangelson mrvt94 yani doktor takip önerebilir çok aşırı yüksek durmuyor ama sonuçta hafif de olsa yükselmiş. Dediğim gibi takip onerebilir 1 hafta falan
myangelson mrvt94 kandaki enfeksiyon CRP. Çok yüksek bir değer değil hamilelikte bir miktar yüksek çıkabiliyor. En ufak boğaz ağrısında bile yukselebiliyor
mrvt94 myangelson teşekkür ederim korkdum bı an bilgim yok hiç gebelik şekeri nedir olması nelere sebep olur hiç bilmiyorum
myangelson mrvt94 rica ederim. Ben iki hamileliğimde de yaptirdim normal sınırlarda çıktı. Genelde böyle hafif yüksek çıkanları takip ettiriyorlar baya yüksek çıkarsa direk dahiliyeye falan gönderiyorlar öyle takip ediliyor
momofkaanozdemir Benim de ilk saat yüksek çıktı 180, bir haftalık takip diyet önerdi endokrinolojiye yönlendirdi