gzmnrhal 14ünde muayne oldum kesem görundü 2 hafta sonra kalp atisi icin muayne olmam gerekiyor hataya tatile gidiyoruz . Doktor orda ol muayneni ozaman dedi .Cihazlari düzgün eski olmasin yani bir kadin dogum doktoru önerirmisiniz :)
xyzxyz gzmnrhal merhaba ben de hatay da gidiyorum iskenderun palmiye hastahanesi süleyman arslana gidebilirsiniz. Sıra alabilirseniz alın. Sıra yoksa doğrudan hastahaneye gidin sıra veriyorlar. Yanlız bu şekilde gidersen biraz bekleyebilirsin. Doktor iyi ama.
Sayoss gzmnrhal antakya mozaik hastanesi (özel) çiğdem uçucu defne devlet hast gözde miray yılmaz ikisinden de memnunum
gzmnrhal xyzxyz teşekkür ederim bakiyorum hemen :) doktordan çok cihazlarin eski olmamasi önemli bi seferlik muayne zaten kalp atisini duyabilsem yeter inşallah
gzmnrhal xyzxyz yarin geliyoruz fakat ben doktor 2 hafta sonra git dedigi icin ay sonu randevu alicam yani 8 haftalik oluyor bebis
xyzxyz gzmnrhal 8 haftalıkken eğer bir sorun yoksa tüm ultrasyon cihazları ile görebilirsiniz. Süleyman aslan iyi bir doktor. Muayene olduğum İlk ay da hamile kaldım.