Drusnm2 35+3 haftalık hamileyim . Canım sucuk yemek istiyor . Bu saatte tost yemek istiyorum . Bir şey olur mu ya yesem 🥲🥹
Sarees Drusnm2 incecik dilim olmak ve iyi piştiğinden emin olmak şartıyla yiyorum ben açıkçası çok nadir tabi ayda 1 bile değil 🥲
Biyiklikedi Drusnm2 2 gebeliğimde de hep yedim. Elhamdülillah bir şey olmadı. Abartmadığın sürece bir şey olacağını sanmıyorum. Ben sadece fermente sucuk tercih ediyorum.
Hashasim2020 Ben canım çekerse yiyorum tabi sık sık yemiyorum ayda bir falan birkaç tane nefsimi köreltecek şekilde güvendiğim yerden 1-2 dilim yiyorum, ilk hamileliğimde de yemiştim sorun olmadı çok şükür
Biyiklikedi Drusnm2 Isıl işlem görmüştür veya fermente diye üstünde yazar. Önce pişirin güzelce sonra koyun tostun üstüne tekrar bastırın bir şey olmaz Allahın izniyle
edaabykl Drusnm2 sonuçta hergun yemiyorsun canin çekiyorsa ye 🥰 Ben bazen disarda pizzada yiyorum sucuk vs ilk gebeliğimdede yemistim cok şükür bise olmadı 🌸
Briahll Drusnm2 2 gündür sucuk yiyen ben bunu okuyunca Bi ufak kızdım kendime😂 sucuğu iyi pişirip sonra tost yapıp ye canım bişe olmaz sadece iyice pişmesi lazım afiyet olsun 🌸
Havin49_ Drusnm2 yiyebilirsin ben 18 haftalığım iki saat önce sucuklu pizza yedim herşeyden sakınmamak lazım bence
Briahll Drusnm2 bende 31+1 haftalığım çok sık olmasa da canım çekince yiyorum canım sıkıntı etme dediğim gibi sadece yemeden önce iyice pişir 🌸
samira555 Drusnm2 doktorum 18 den sonra yiyebileceğimi söylemişti haftada bir fastfood yememe izin vermişti sucukta yiyebilirsin demişti