Kese tarihim yavaş ilerliyor şuan 7 haftalkk olması gerekirken 5haftalik doktor haftaya göre geriden geliyor 10 gün sonra gel konuşuruz dedi umutsuz konuştu betalarimda da artış az az olmuştu ama kese var mm olarakta büyüme var fakat az sagliksiz gibi denildi 10 gün sonra bi daha çağırdı varmi bu durumu yaşayıp olumluya dönen sağlıklı ilerleyen?