Ben direkt mide bulantısı ve yediğim çikolataların ağır gelmesiyle gebelikten şüphelenmiştim ve öyle öğrenmiştim. 38. Haftamdayım hala ilaç kullanarak yeöek yiyebiliyorum. Bu biraz da sizin yapınızla alakalı. Eğer kız kardeşiniz barsa ve nasıl gebelik geçirdiyse ona benzer muhtemelen. Benim 12. 13. Haftalarda çok kötüydü sonra azaldı ama hiç tamamen bitmedi.