ZhraFatih Çook merak ediyorum devlet hastanesine gidip de normal doguran var mı etrafmda o kadar çok kii devlete gidip de sezeryan dogum yapan bebegin normal oldugu halde sezeryana alan mesela en basitinden kndi ablam bebegi normal gelmesine ragmen başı gozukuyor vs vs demelerine ragmen nasl suni verdilerse geri sezeryana aldılar ben korkuyoruum normal olcak da sezeryana alcaklar die 🙄🙄🙄 yaa nasl sinirliyim anlatamam devlette sancımm var die gidilmedigi sürece catı muanesi yapmiyolarms daha birsuru şey ilk dogumum ve normalken sezeryan dogum yapcam die korkuyoruum 😑😑😑
260814 ZhraFatih ilk defa sizden duyuyorum devlette sezeryan asla sezeryana almıyorlar suni sancıyla sonuna kadar bekletiyorlar açılman faln olmazsa alıyorlar sezeryana arkadaşm 3 gün sancı çekti doğurana kadar bekletti devlet
Hayale ZhraFatih ben 9ayimdayim ama daha sorun cikmadı. Doktorda bir sey demedi aslında normal doğum gibi goruliyor ama bakalım 11doktora gidicem bakalım ne diyecey🥰
Firdevs3436 ZhraFatih ben devlet de normal doğum yaptım ve özel hastaneden hiçbir farkı yoktu ilgi çok önemli çok ilgilendiler saaolsunlar sayfamdan doğum hikayemi okuyabilirsiniz...
Seda0202 ZhraFatih ben yaptım canım sancim 3 dakika da 1olunca gittim çatı muayenesi yapıldı 6 cm açıklık vardı yatışım yapildi
nisanisa Ben suyum geldide gittim sancım falan yoktu 16saat beklediler sancım gelmeyince suni sancı verdiler 12saat suni sancı çektikten sona doğum yaptım doğuma çok kötü bi şekilde girdim serum falan taktılar uykusuz yediğimi kustum astımimda vardı ilaç sıka sıka bi hal oldum neyse ışte kendimde bile değildim yine de normal yaptılar her yer bir değil
ZhraFatih nisanisa 260814 bende kimden duysamm sezeryana aliyorlar suniyi veriyorlar cekiyorum cekiyorum sezeryan oluyoruum dediler aynisi bnde olcak die endiseleniyoruum
nisanisa ZhraFatih Bi arkadaşımda dediğin gibi olmuştu sancı çekti çekti doğumu yapamadı ikinamamisti galiba sezaryene aldılar
ZhraFatih Hayale banada 35 haftalikken sezeryanlik bisi yok normal gozukuyo ddi de bilmiyoruum cati muanesi falan yapmiyorlarms dogum baslamdn 37 haftaligim hiic de yapilmdi zaten uygun mu degil mi falan
CimKefA Aynen bende hiç duymadım daha devlette sezaryen olduğunu yani ona teşvik ettiklerini genelde özelde karşılaşılıyor bu durumla, belki de bi doktorun tercihidir bilemem, ama ben 21 haftalıkken diş aştım vardı çok apse yaptı doğumhanede gözetim altnda kaldım devlette, çok şaşırdım ilgi alaka çok iyiydi tüm fikirlerim değişti, Dr. Hatta ebeye kesme diye uyardı kesisz olsun inşAlalh dedi, tabi dediğim gibi hastaneden hastaneye doktordan doktora fark gösterebilir, ben Kütahya’da oturuyorum tecrübelerim bunlar 33+5 temyiz heyecanla bekliyoruz bakalm
ZhraFatih CimKefA doktordan doktora degisiyo gercekten her doktor ayni olmuyo bnde 37 deyiimm hiic bilmiyoruum valla uygun mi degil mi
ZhraFatih nisanisa hmm o ıkınamams canmm benim tandklarmda suniyi nsl verdilerse bebek terse donmustu normlken
SelmAkqun Bende dewlette yaptım tatlım hemde hiç kontrollerine qitmediqim bi hastanede. Acaba biraz da şans meselesi mi ki 🙄
dddy ZhraFatih asıl devlet hastanesi son ana kadar normal doğumu destekliyor ben özelde çalışan bir hemşire olarak sırf bu yüzden devlet hastanesinde doğum yaptım özeldekş kendi doktorum bana napcaksın normal doğurup ilkel filan demişti hatta
Gamzeemrmrt Devlet hastanesınde mi yapmıyolar yapıyolar canım bnm tanıdıklarım var hep yaptırdılar catı muaynesi. Sez zorunluluk. Bişy gorurlerse veya anne cok yakınırsa. Acılma olmassa veya ıkınamassa hemen sez alınıyor bnm tanıdıgım. Normaldı herseyı catalda yatmiş panık yapmiş ıkınmış vs sonra dr sez almiş beebek stres yapmasın dıye dr fark edıyo bnce