papatyaaa33 Karnımın içi ağrıyor arkadaşlar rahmime baskı yapıyor sanki yaşayan oldumu hiç 3,4 gündür süren bi durum bu
ilkgozagrimhavinim papatyaaa33 9+2 haftalığım bugün benimde ağrıyor çok yanar gibi içten. Normal heralde bu haftalarda.
bartulies papatyaaa33 farketmesenizde gaz oluyor deriniz geriliyor gibi acıyor bu hamilelik boyunca zaman zaman olur genellikle ilk 4 ayda sebebi gaz sıkışması oluyor
papatyaaa33 Evet böyle çok değişik bi ağrı karnımın içi ağrıyor ara ara rahmimi vuruyor zaten birden kalktığımda falan sol kaşığımda ağrılarım oluyor gerçekten umarım normaldir bunlar
adnufff Benimde 10+2 3-4 gündür alt katın bölgemde bi hassasiyet ve hafif ağrı oluşuyor sanırım rahim büyüdüğü için normal kabul ediliyor kanama lekelenme olmadığı sürece normal