Cacaege Bugün doğum parasını çekmeye gittim halkbankasından kart verildi ailekart diye bişey aktif edip artık oradan atm üzerinden para çekilebilecekmiş 6 ay boyunca çekilmeyen paralar bakanlığa iade edilecekmiş