Bugün tam 37 haftalık oldu. Normalde de çok hareketli bir bebek değil önceki haftalarda doktora sormuştum hep az hareketliyse sakin bir bebektir dedi ama bugün iyice azaldı hareketleri önümüzdeki çarşambaya da doğum için gün verdi doktor kayınvalidem 8. Ayda bebeğini kaybetmiş birkaç gün önce de burda biri yazmıştı ayağına kordon dolanmış diye bunları duyunca iyice tetiklendim çok korkuyorum tam doğum öncesi bişey olmasından. Bu haftalarda bu sorunu yaşayan var mı