
Arkadaşlar bugun 13+2 oldum kontrol için gittim ve 13+4 çıktı ultrasonda ve cinsiyeti sorduğumda söyledi
ikinci prensesim geliyor 😍😍😍😍
Çok ama çok sevindik ailecek eşim ve kızım zaten hep kız istemişti ben erkek hissetmiştim ama kız olması daha çok mutlu etti duyunca 😍😍😍Değişmez degilmi bu haftalarda özele gidiyorum İnşallah değişmez 🥰🥰🥰🥰😍