Aynı sorunu yaşıyorum bi haftadır, buraya yazmak hiç aklıma gelmemişti ama ben de yıldım her yer çiş gibi hissediyorum.. bizim gündüzde hiç sıkıntımız yok bu haftaya kadar gece de kaçak dışında sorun yoktu ama havalar soğuduğu için mi bilmiyorum gece hep hep hep kaçıyor, geleni yapıyor yani mesela dün 23.30da götürdüm gece yatarken 12.30da bi baktım yine az da olsa yapmuş . Soğuklar bu kadar etkiliyorsa bunun çözümü nedir çözen lütfen yazsın, bizimki ağlıyor bezi bıraktık diye bez de taktırmıyor 🥲