kızlar bebeğim baş aşağı pozsiyonda hep bu şekildeydi hiç makat geliş olmadı doktorum normal doğum olabilir ama bebeğin kendi etrafında da dönmesi gerekiyor dedi yani şu an bebeğimin sırtı bana dönükmüş sanırım onun dönmesi lazım, doktorum yer sil bol yürüyüş yap dönsün dedi bebeği böyle olup dönen var mı?