Kızlar selam,
1 boş ve 1 kimyasal gebelik yaşadım. Sonrasında doktorumu değiştirdim farklı olarak yumurtlama haftasında Klomen kullandım ve o ay hamilelik oldu. Aynı zamanda kan sulandırıcı hap başlatmıştı. İlk kez bebek oluşmuştu ve kalp atışı dinlemiştik. 11. Haftada kontrole gittiğimde kalp atışlarının durduğunu öğrendik ve malesef ki 3. Kaybımızı yaşamış olduk. Benim kendi yorumum belki yanlış belki doğru bilmiyorum ama sizce diğer gebeliklerde bebek oluşmayıp bunda bir aşamaya kadar gelmesine etken kan sulandırıcı hap olabilir mi? Belki de iğne de kullanmam gerekiyordu hap yetersiz kaldı ve kalbi durdu? Her şey allahtan tabi ki ama son gebelikte farklı yapılan şey kan sulandırıcı kullanmaktı çünkü. Tüm testler yapıldı muhtemelen önümüzdeki hafta çıkar sonuçlar. Var mı başına gelenler bir sonraki gebelikte iğne mi kullanmak gerekir acaba?