rky2 Ysf78 merhabalar puset hâlâ elinizde mi acaba, satmadıysanız ya da ödünç vermediyseniz hangi şehirde ve pusetin markası ve modelini öğrenebilir miyim?
dalyaluna35 Almayı düşünmüyorum bebek arabasının içine araba minderlerinden koyup o sekilde kullanmayi dusunuyorum ayni sekilde puset alacağıma oto koltuğu alma dusuncesindeyim oto koltuğunun içine yine uygun bir minder yerleşimi düşünüyorum
greybrde biryolculuk bence çok gerekli elimde battaniye dürülmüş dürüm gibi taşımaktan çok çok daha pratik hastaneye sağlık ocağına aşıya kontrole giderken içinde rahatça anne karnı hissiytı veriyor ve uyuyor arabada keza öyle daha konrunaklı kız suriyeliler bile bebek çantası yerime puset kullanıyor artık 🤣🤣
fatmadmrzn biryolculuk Ben oğlumda yaklaşık 7 ay kullandım gerekli. Bişey bence bizimki arabayada uyumluydu otokoltuk niyetini de kullanıyordu
Bimiyendis biryolculuk ben bi tanıdığımdan aldım 3 5 kez anca kullandık. Otokoltuğumuz tamamen yatabildiği için otokoltuğunda yolculuk yaptı. Evde de otomatik ana kucağında ya da genelde babynestte duruyordu. Hiç de atamadık yokluğunu
mavi123_ biryolculuk bence alınmalı ben oğlumda çok kullandım zaten ilk aylarda pusete koyuyorsun bebeği sonrada ben 2 yaşına kadar oto koltuk olarak kullandım evdede puset içine koyuyordum oğlumu ilk aylarda bana aldığın en kullanışlı şey ne deseler puset derim