Merhabalar ben yeni namaz kılmaya başladım hamile olduğum için ve tesettüre uygun kuaför bulamadığım için saçıma kına yapmaya karar verdim kınanın da renginin çıkması için 1-2 gün saçta tutmam gerekli ama abdest alırken başımı nasıl mesh edeceğim sarılı şeklindeyken kına üstündeyken mesh edebilir miyim ki çünkü çoraplıyken ayaklarımızı mesh ediyoruz bununla ilgili bilginiz var mı anneler