mrvyvzcc Selam kızlar, ilk defa Tuzla devlet hastanesine kontrole gidicem bebek için şuana kadar hiç gitmedim tahminen 6. Haftadayım ve iyi bir doktor seçmek istiyorum bildiğiniz önerebileceğiniz doktorları söyler misiniz?
prenses_annesi92_ mrvyvzcc Osman Sertaç sade Şiddetle öneririm ben 4 senedir hep ona gidiyorum anlayışlı güler yüzlü herşeyi detaylı anlatır ve sorularını rahatça sorabilirsin
mrvyvzcc Fenerli6767 bende en çok o doktorun övüldüğünü duydum ona sıra aldım haftaya cuma gidicem inşallah
mrvyvzcc prenses_annesi92_ ayy çok severim öyle doktorları aklımda bulunsun o doktorada bir görüneyim 😄
Nalan93 Meral çevik doğan gittim 28.haftama kadar doğumu özelde yapacağım için bıraktım ama memnundum
mrvyvzcc Fenerli6767 Oraya bir türlü gidemedim sistem hep randevularımı iptal etti bende Kocaeli Darıca Araştırmadan devam ettim