Bimiyendis Havin49_ ben .ok önemli değil de bebeğe bir zararı olacak mı yanlış mı besleniyorum diye düşünüyo insan
Havin49_ Bimiyendis enim doktorum hiçbir sıkıntı yok iyi ki vermişsin ama bu saatten sonra vermedi iyi ki vermişsin demesinin sebebi ikiz alınacak baya ve kilolu hamile kaldım
neslince Serapdayi 23.haftaya girdik +5 şuan dikkat etmeye çalışıyorum ama bazen kaçamaklar çok fazla oluyor 😁
Yineyeniyeniden 38 haftalık hamileyim 6 kilo aldım. İlk hamileliğimde 20 kilo almıştım hiç ayarım yok 😂
EsoMom_ Serapdayi dikkat etmedim açıkçası ilk gebeliğimde 14 kilo almıştım ama bunda almadım diş ağrısı çok yaşadığımdan mide bulantısıda iştahsızlıkta dahil +3 kilo aldım sadece 33+6 olduk 🥰🥰
Petibor 15+4 deyim 2 kilo almışım, nereye aldım ben de anlamadım öyle aşırı bir iştahım yok akşam 7 den sonra da bir şey yemiyorum
hilal858_ Serapdayi 22+2 3.gebelik +6 kilo😕 gidişatım hiç iyi değil bunda niye böyle oldum bilmiyorum sabah kalkar kalkmaz midem kazınıyor.Biraz dikkat etsem iyi olucak..Kiloyu fazla alinca diz ağrım oluyor.
Nina07 Ben 71 le hamile kaldim 29. Haftamdayim 84 oldum doktorum 2 ay once diyetisyene gonderdi pilatesede gidiyorum ama asla durmuyor ve eskisinden farkli cok yemiyorum, esimin doktorumun kilo baskisindan cok sıkıldım