Kızlar reglim yarın sabahtan beri regli olucakmış gibiyim sadece çok hafif kasık ağrısı yanması var. Normalde göğüslerim çok şişer regliden 1 hafta önce başlar şişmeye bu ay öyle bişey yok. (Hep şişer kendimi bildim bileli) şüphelendiğim ve istediğim için eczaneden test aldım yapmak istedim saniyeler içinde sonuç görseldeki gibi çıktı. Bir süre sonra yıkadım acaba kuruma mı diye silinmedi. Olabilir mi? Test ile ilgili çok kötü yorum okudum içim darlandı. Yarın sağlık ocağında kan vermeye gideceğim. Tecrübesi olan var mı?