meraldursun Hanımlar merhaba ateş ölçer almak istiyorum kullandığınız memnun kaldığınız orta düzeyde fiyat açısından bir marka var mı önerebilir misiniz
aslhnkrts9 meraldursun nexus kullanıyorum hem alından hem kulaktan hemde nesne sıcaklığını doğru şekilde ölçüyo
3boysmom @“meraldursun”#p38252036trendyolda var 359 tl şuan galiba ben 2 sene önce aldım onu hala kullanıyorum çok memnunum. bütçe ayırabilirsem braun kulaktan ölçen almak istiyorum ama şuan elimdekiyle idare ediyorum iş görüyor cok şükür
Gzmadymn Braun kulaktan ölçer kullanıyorum doktorlar kulaktan ölçüm veya koltuk altı öneriyorlar,temazsiz önerilmiyor
zelis61 Omron canım benimki ama kol altından ölçüyor. Alindan ölçen ortam sıcaklığından etkileniyor demişlerdi ama kol altından da çok zor oluyor çocuk hastayken huysuz oluyor çünkü