yasmin91 Merhabalar, Doğumum muhtemelen kurban bayramına denk geliyor ve malesef doktorum bayramda izinli olduğunu söyledi. Bana medipol mega hastanesini önerdi. Daha önce giden doğum yapan tecrübelerini paylaşacak biri var mı? Doğuma geliyorlar mı gece ek ücret versek?