Bejna hlyagl çelebi iyi diye duymuştum ama o hastanenin herşeye ve herkese oara gözüyle bakmasından nefret ediyorum. Adım atsan para alıyorlar. Orada doğum falan yapmadım ama ilk düşüğümde ömer yalınkayaya gidiyordum ordan biliyorum
hlyagl Bejna benimde eşimin yeğeni orda doğum yapmış bana çelebiye git dedi gereksiz tahlil vs. Yada cagirmiyor ben ayda 1 defa gidiyorum merakımdan çünkü cagirmiyor 😀