ppmerlina benimde Allâh izin verirse kış bebesi olacak 1.5 ay falan var 3-4 tane hastane çıkışı, 4-5 tane 3 ay tulum, 5 tane de alt üst takım aldım 5 tane kolsuz 0-3 ay zıbın 10 tane de 3-6 ay zıbın 2 tane 3-6 ay kısa kollu zıbın ve 20-25 ağız mendili aldım gerekli olursa takviye ederim doğduktan sonra şuan kıyafet falan almayacağım artık yeter