Arkadaşlar bugün doktora gittim keseyi bebeği kalp atışını hepsini gördüm 6+4 haftalığız Az önce misafirliğe giderken kaza yapıyorduk çok korktum arkada kızlarımda oturuyordu çok şükğr kimsede birley yok hepimiz iyiyiz ama benim belime ağrı girdi kanamam filan yok bebeğime korkudan bişey olmaz demi o korkum var içinde eşimde iyidir merak etme bugün gördük dedi